Plataforma Actoral & Castings 🎥✨
Es busquen dos actors (homes) de 25 a 40 anys i una actriu (dona) de 25 a 40 anys per a la nova producció del Teatre Tantarantana.
L’obra es titula ‘Goodbye Europe. Lost Words’, és un text de Davide Carnevali i serà dirigida per la directora resident Alba Collado. L’obra s’estrenarà durant la temporada 2025-2026.
Heu d’omplir el formulari del convocant del càsting.
⚠️ Important: La data límit per a la inscripció és el 9 d’octubre de 2025.
📫 El contacte és a l’apartat de Contacte, disponible per a usuaris d’Artfy.
No consta (S’assumeix que la inscripció és online, però no s’especifica la ciutat ni la modalitat del càsting presencial o selftape).
Els assajos es faran al llarg de 6 setmanes entre desembre de 2025 i febrer de 2026. L’obra estarà en cartell del 25 de febrer al 22 de març de 2026.
✊🏽 Si en este casting has vivido abuso, trato machista o cualquier situación que te haya hecho sentir incómoda o vulnerada, escríbenos a soporte@artfy.es para acompañarte y actuar.
📩 Si deseas retirar este anuncio de casting, escríbenos a soporte@artfy.es y lo gestionaremos enseguida.
Atención artista✨: Si eres menor de edad, tienes que presentarte siempre acompañado de un adulto. Lee bien las condiciones del casting y ponte en contacto con el convocante del casting ante cualquier duda.
🔹Artfy no organiza ni gestiona el proceso de selección, únicamente recopila, clasifica y facilita el acceso a información pública para sus clientes.
Todos los derechos y la responsabilidad del proceso pertenecen a su titular original.
Construye tu marca actoral y da el salto profesional 🙂
✨ Servicio de castings incluido de forma gratuita con tu cuota anual de dominio + web.
Similares a Càsting per a nova producció teatral
No results available
✊ Únete ahora a +28.000 artistas